Header Row

[娛樂] 莫文蔚戀工作多過老公

暴瘦 Karen無時間造人( 2012-03-07 )
莫文蔚戀工作多過老公


[轉載/Youtube] 戴着婚戒的莫文蔚,昨日在中環出席首飾品牌Pandora活動,消瘦不少的她,在台上分享生活點滴,她坦言多年來終於找到真愛:「遇到就會知,感覺就係佢。」她和定居英國的德國老公現時仍兩地分隔,問可會想一齊住?她說:「冇乜所謂,因為我係工作狂,我鍾意四圍飛,返嚟香港就係做嘢,返去英國就休息,新年都放咗兩個月假見面,我放得假多會身痕!」
近期無綫放寬歌手以廣東話接受其他電視台訪問,莫文蔚說:「我不嬲都多國語言㗎啦,我主力做大中華市場,你用乜語言問我,我咪用乜語言答囉,其他地方都冇呢個制度,都係做嘢。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...