Header Row

[娛樂] 張家輝殺Kay唔留手

大隻輝箍死阿 Kay唔留手( 2012-03-01 )
張家輝殺Kay唔留手


[轉載/Youtube] 張家輝、Janice Man和謝安琪(Kay)等最近忙於為新戲《大追捕》宣傳,早前家輝與Kay在金鐘受訪,提到有場戲家輝用膠袋焗死Kay,他說:「我實牙實齒箍住佢條頸,又冇得用替身,未叫NG我唔敢放手,等佢自我反抗,睇落好逼真。」問家輝會否擔心太逼真出意外?他說:「唔會,現場有人睇住。」Kay則稱:「反抗時真係有窒息感覺。」
家輝為拍此片犧牲不少,他為操出肌肉推掉很多工作,一度令他氣餒:「用好多時間操練,要由灣仔跑到薄扶林,年初二喺街有人見我跑步,都話我傻。試過覺得好攰,但老婆同我講,一係就唔玩,玩就要玩好啲,有老婆一句說話我就可以跑唔停。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...